Treceți la conținutul principal

Seriously??

Viata, lipsurile, experientele, m-au facut sa fiu foarte precauta, atat de tare incat uneori pare ca exagerez. Purtam o conversatie cu sotul meu despre viata de dupa credit, nu cea dupa terminarea lui ci asta care urmeaza dupa semnarea contractului. Dupa achitarea tuturor facturilor sa continuam sa iesim, sa ne distram, sa nu traim incorsetati. Ok, zic, nici nu mi-am dorit altfel, insa cand am zis ca lucrurile vor sta diferit m-am referit la faptul ca "nu vom mai manca o pizza intreaga ci ne vom limita la o felie, voi renunta la toate lucrurile de pe wishlist cu haine pentru o escapada la Sibiu" de exemplu.
 
Este intelept sa luam viata in serios, dar nu in tragic. -citat de John Lubbock.

Nu e mereu simplu, viata este plina de intorsaturi si de neprevazut si uneori tocmai asta o face frumoasa. Intotdeauna exista un risc si cand am luat decizia gresita, stiu ca nu trebuie sa ne deprimam, sa plangem, ci sa vad ce se poate face mai departe. Dupa ce am analizat si am luat o hotarare abia atunci respir cu adevarat.  Fiecare moment stiu ca e o noua sansa de a incerca.
 
Viata trebuie sa insemne si distractie, asa ca:
◾mi-am propus sa zambesc mai des
◾sa ascult muzica si sa ies afara chiar daca ploua
◾sa nu renuntam la dansat
◾sa radem de noi insine
sa aplicam filosofia lui Chuck*
 
Chuck care a calatorit in jurul Europei purtand doar un tricou, pantaloni de trening si care a provocat mereu rumoare si un tam-tam peste tot pe unde a fost pentru ca in orice situatie se afla nu si-a pierdut niciodata calmul.  Intruchiparea pufoasa si vie a filozofiei “Viata mai putin serioasa-Life less serious”, Chupa Chuck depaseste orice problema cu o acadea Chupa Chups in gura: *indiferent de varsta pe care o avem si daca se iveste ocazia de a savura o acadea Chupa Chups nu o vom refuza indiferent de varsta. Nu inseamna ca vom face exces de sare, zahar si grasimi, ci sa fim mai relaxati, mai calmi.
 
Abia sosit in Romania, Chuck si-a dorit sa isi faca intrarea intr-un mod inedit, printr-un concurs ce le poate aduce participantilor 450 de papusi mini Chuck, 45 de huse Chupa Chups si 6 tablete Samsung. Tot ce trebuie sa faci pentru a le castiga este sa te loghezi cu contul tau de Facebook, sa intri pe site-ul chupachups , sa invarti roata norocoasa a lui Chuck pentru a obtine mai multe credite pe care apoi le poti transforma in cadouri. Iar daca vrei sa fii mereu la curent cu buna dispozitie pe care o are Chuck poti da si un like paginii de Facebook Chupa Chups Romania.
 

Daca Dumnezeu ar fi vrut sa luam viata in serios, nu ne-ar fi dat simtul umorului.

Incearcati-va norocul pe roata lui Chuck  :)

Duminica placuta!

Comentarii

  1. Tare frumos ai gandit articolul, Miha! Inspirational, motivational...Mi-ai adus un zambet.

    Pupicei!
    Duminica cu zambete sa ai!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Saru'mana, multumesc :)
    Personajul asta nu are nici o grimasa prin simplu fapt ca sta si doar mananca acadele ma apuca rasul. E si asta o terapie :))
    Ma bucur ca te-a facut sa zambesti, sa fie tot asa, aici, oriunde!

    La fel si voua draga mea! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-a placut articolul!:) Mai ales ideea de a iesi chiar daca ploua.Stiu din experientele mele cat de greu imi vine sa ies cand vremea e nasoala,desi,uneori,atunci am petrecut cele mai fantastice momente:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut articolul.
    Si eu incerc sa respect aceleasi principii. Uneori reusesc, alteori ba. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper sa iti iasa partea cu zambitul mai des,si eu imi tot propun de ceva timp,dar de multe ori nu-mi reuseste.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Inspirational articol, incerc sa ma ghidez dupa aceleasi princii. Nu-mi iese intotdeauna, dar perseverenta e mama reusitei, nu-i asa? Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, stim multa teorie dar practica ne omoara. Nu sunt singura stiu si e bine ca dorim sa ne echilibram :)
      Pupici

      Ștergere
  7. Ce post frumos, Mihaela, cu adevarat inspirational, felicitari! Chiar mi-a dat de gandit treaba asta, eu sunt genul care ia viata multe prea in serios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma bucur ca ne ajutam una pe alta, macar la dat avant de dat din aripi dam fiecare cum poate :)

      Ștergere
  8. Mihaela, daca am invatat ceva pana la varsta asta, a fost faptul ca de ce dramuiesti mai tare banii, de-aia nu-i ai! Lipsurile pot fi coplesitoare dar daca te gandesti mereu cum sa le eviti, vor veni si mai tare peste tine. Banul trebuie dispretuit un pic, trebuie risipit ca sa-ti vina inapoi. Stiu ca suna anapoda, dar si eu sunt din categoria celor care trag mata de coada la sfarsitul lunii, nu dau sfaturi din burta. Multumim de informatia cu Chuck!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti inteleg punctul de vedere insa ce spui tu e destul de general ca sa-mi dau seama de unele lucruri.
      Uite de exemplu nu as putea in veci sa dau ultimii bani din casa stiind ca ziua de salariu e peste multe zile pentru un capriciu, pofta.
      Eu calculez banii, scad facturile lunare, pun o suma separat si restul e de cheltuiala. Ce ramane il adaug la fond.

      Fondul asta fiind utilizat pentru renovarea apartamentului, reparat instalatia etcc, sanatate, pentru ca sunt o fire bolnavicioasa si nu vreau sa ma lovesc de "nu am bani". Nu imi place sa ma imprumut, sa am zeci de rate si sa muncesc doar pentru datorii.

      Tot din experienta iti spun si eu ca matematica, chiar daca nu mi-a placut deloc, arata clar cum stau lucrurile. Cat am stat la socri am reusit dintr-un salariu de mai putin 500lei sa facem si facultate si sa strangem bani pentru mobilierul pe care ni l-am facut la comanda. Am construit incet viata noastra, cu rabdare, munca.

      Ce-mi lipseste si pot sa fac fara sa "coste" e sa zambesc, sa iau lucrurile cu usurinta, sa nu ma consum si sa caut mai intai solutii si sa nu imi mai para rau.

      Iti multumesc frumos pentru comentariu.

      Ștergere
  9. Mie-mi place să ies din casă atunci când plouă. În schimb nu ies când e foarte cald, simt că mă cufund într-o oală cu ulei încins.
    Cât despre viața de după credit, cum spune și Spunsieu, dacă ții de ban rareori se-ntâmplă să vină mai mulți după dânsul. Am fost și eu pusă deseori în situația de a ține de bani, de a mă zgârci în anumite situații, de a mă îngrijora că nu-mi vor mai rămâne bani pentru nimic. Gândește-te că o dată cu creditul nu vin numai responsabilitățile ci și oportunitatea de a te bucura de cele dobândite prin creditul respectiv.
    Aurora

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Aurora, presupun ca sa se inteleaga o situatie trebuia cunoscuta toate elementele, iar eu impartasesc detalii din viata mea insa nu vreau sa le pun pe toate pe tava. Unele mi se par suficiente pentru a intelege ca am suficiente motive pentru care actionez asa.

      Prin autoanaliza buba nu o consider dramuirea banilor, caci acest lucru m-a scos la liman.
      Teama de necunoscut e mare, dar si asta se aplica in anumite situatii, ori eu mai sunt si imprevzibila si uimesc pe cei din jur cu reactiile mele: uneori sunt curajoasa cand toti se asteapta sa clachez sau invers.

      Eu dupa credit vad ca vin si alte cheltuieli, nu erau daca obiectul in sine era complet mobilat si cat de cat ok, curat. In plus vrem sa-l achitam cat mai curand, alt criteriu pe care poate putini il iau in considerare.

      Nu-l vad ca pe o chestie din zgarcenie, ci ca pe o limitare, ca si-n programele de slabire: nu ma infometez si nu renunt la toate lucrurile ci reduc portia :)

      Ștergere
  10. I agree to your wise words, dearest Mihaela, and it´s a really good idea to take life not always to serious although if there are credits and problems. I try to do my best by myself but I made the experience that some people say to me, I don´t take my life serious enough ;) But this is their opinion, I made always the experience that finally each problem can be solved and that a laughter defuses each difficult situation.

    So I wish you many smile and laugh and yes, Chuck is indeed really funny :)

    Big hugs from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You're one of the most beloved commentators, you try to read me even the google translate doesn't work and not just for that I appreciate you very much.
      much love and many thanks!
      xoxo

      Ștergere
  11. great post! :)

    I hope you're having a beautiful day ~ XO
    NEW POST: www.chriissydollxo.com
    Let's connect at GFC and BLOGLOVIN'

    RăspundețiȘtergere
  12. Noi ne gandim serios la viata nu dupa credit, ci de intretinere pur si simplu si nu putem sa facem pasul asta inca asa ca te inteleg complet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ma intelegi, eu sper ca situatia se va imbunatati si pentru voi, daca nu sa fim tari si sa facem fata.

      Ștergere
  13. De multe ori uitam ca bucuriile cele mai mari vin din lucruri simple care nu costa bani... Ma bucur ca esti optimista si esti decisa sa nu pierzi nimic frumos din ce trece pe langa tine.

    RăspundețiȘtergere
  14. Tare-mi place optimismul tau :) E bine sa ai un back-up plan, dar nici sa nu faci un stil de viata din asta. Have fun!

    RăspundețiȘtergere
  15. oh yum ! Thanks for sharing.....

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place atitudinea ta, tinte-te de ea! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Pentru aceasta vara am facut o rezolutie sa ies cu familia in fiecare weekend undeva, fie departe de casa, fie pe aici prin imprejurimi, sa vizitez ceva nou ce n-am mai vazut pana acum (un muzeu, o galerie de arta etc.), sau sa plec intr-o escapada de weekend. Poate ca n-o sa reusesc sa fac asta chiar in fiecare weekend, dar macar din doua in doua saptamani si tot e bine. Primul weekend al acestei veri, atunci cand a fost Ziua Copilului, a fost foarte fain din acest punct de vedere, am facut un city break in orasul Peterborough impreuna cu Alex, baiatul meu, 1.5 ore de condus distanta de Toronto, unde am vizitat curiozitatile si atractiile locale. Weekendul ce tocmai a trecut n-am reusit sa ies nicaieri, ca am fost ocupata acasa cu una cu alta. Weekendul acesta care vine poate imi planific ceva (inca nu m-am hotarat ce), dar saptamana viitoare plecam toti 3 la o cabana pentru 2-3 zile. Nu mai zic de evenimentele mondene la care merg saptamanal, caci inceputul verii a dat startul si la scena mondena din Toronto. :)

    Incerc sa-mi traiesc viata de dupa credit cat mai intens posibil. N-oi face eu acum inconjorul lumii cand am un job full time si un copil pe care il pregatesc deja pentru scoala (va merge la scoala in toamna asta, si vor incepe activitatile scolare si extrascolare etc.), dar nici in casa n-am de gand sa ma inchid, si nici doar la credit sa ma gandesc. In fiecare luna platesc rata aia la banca pentru casa, dar in rest incerc sa-mi fac viata cat mai frumoasa cu putinta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur si bine faci daca ai cu ce, eu nu am si nu e vorba de zgarcenie, pur si simplu aproape jumate din salariu se va duce pe rata, daca vara nu platim la intretinere caldura, iarna ne usuca si cu robinetele la minim, iar pentru asta trebuie sa ma asigur. Fiecare isi stie bugetul si stie in cat se scalda.
      Eu ma bucur pentru tine si am vazut ca ai fost la multe evenimente si e frumos sa construiesti amintiri frumoase copilului tau si voua ca familie. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.