Treceți la conținutul principal

Life lately...

Platou cu omleta, rosii, ardei si mozzarella; maslinele preferate.

Pita picanta cu seminte si condimente: seminte de floarea soarelui, susan, mac, in, oregano, rozmarin, praf de usturoi, chili, ardei iuti micuti, putin cimbru. 1kg de faina, 500ml apa calda, 1 cub micut de drojdie, 1 lingura sare.
Am servit cu sote de legume si salata de varza si marar.

Motivul pentru care imi plac mai mult plantele/florile in ghiveci. Din toate buchetele am pastrat cateva plante care se pastreaza uscate. Intentionez sa cumpar un spray argintiu pentru a le colora si a face cateva decoratiuni bune pentru iarna. Am inceput sa strang si conuri :)

Mi-am facut de treaba cu doua kilograme de verdeata de pus la congelator: marar si patrunjel. Cozile le folosesc pe fundul vasului cand gatesc sarmale, doar ce-i stricat se arunca :D Intr-o seara am facut si o mancarica de fasole.

Ghetele de la kyk.ro pe care abia astept sa le scot afara, ati vazut ce talpa cool are? Semi-transparenta.
Pe fundal se vede cutia lor.

Colierul de la Karina, cu cerceii din set, l-am purtat saptamana asta cu mare drag!
"Zumzai" pe langa produsele pentru par trimise spre testare din Gama Floral. :)
Un alt colier deosebit l-am primit din partea Alinei Anghel, alaturi de niste cuvinte faine si o brosa delicata. Vedeti pe Facebook.
Multumita Elemental testez doua uleiuri de pe lista dorintelor: jojoba si migdale. Voi reveni de asemenea cu detalii.



Ceva dulce, praline diverse, de impartit si cu voi :) Va multumesc din suflet pentru comentarii!

Seara frumoasa!
xoxo

P.S:
Romwe Halloween Sale
Up to 70% off, over 1000+ styles
FREE Mystery Gift Orders over $40
Date: 10/25/2013 -10/31/2013
And new flash sale now:
 
 

Comentarii

  1. M-am indragostit de ghetele verzi!!! Vaaaaiii!:)
    Am apreciat harnicia ce reiese dintr-o multime de poze, am si salivat!:))
    Sa porti sanatoasa toate cele noutati si sa testezi cu spor si cu rezultate frumoase!

    Pupicei, draga Miha!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'mana, multumesc :)
      Arata foarte bine, nici nu zici ca pot costa atat de putin... 42lei
      xoxo

      Ștergere
  2. Painica si ghetele arata tare bine:) Colierul l-am admirat si pe facebook. Abia astept outifturi cu ele:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase pozele si cum ai incercat sa le descrii pe fiecare:)
    Vreau si eu din dulcele tau :p pot sa ma servesc:)))
    pupicei:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, eu v-am invitat sa va alegeti pralina care va face cu ochiul cel mai tare.
      Te pup Yarina!

      Ștergere
  4. Well, life lately looks really great.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. vai, ce mult imi plac ghetele, nu ai idee, sunt super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi zici?! Zilele trecute trecuse o domnita pe langa mine intr-un paltonas pe culoarea asta si cu o basca pe acelasi fundal cu motiv floral peste, m-am imaginat toata verde :P :)))
      Multumesc xox

      Ștergere
  6. De acum voi incerca sa nu iti mai citesc seara blogul, doar in cursul zilei pentru ca m-ai facut sa salivez... Yummy rau de tot

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mancare postez doar o singura data pe saptamana, in general :D

      Ștergere
  7. Ce frumosi sunt bocancii!!
    Mi-ai facut pofta inca de la prima imagine!

    RăspundețiȘtergere
  8. O postare tare dulce, privind din toate punctele de vedere! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Stii cat de mult apreciez felul in care esti construita? Frumoasa, delicata, harnica, gospodina!
    Bocancii sunt superbi, abia astept sa-i vad integrati in tinute! Te pu, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet pentru aprecieri, te pup si te imbratisez!!

      Ștergere
  10. Hey you´ve such a great blog!
    Please check out mine .
    So if you want we can follow each other here,
    on bloglovin and via GFC?
    Let me know.
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  11. Curand ma intorc acasa si cred ca fac si eu un "beauty haul" cu noile achizitii cosmetice din Tenerife, cum am fost in vacanta mi-am permis sa-mi iau cate ceva (mai multe decat de obicei).. mai am cate o scapare din asta beauty-related pe blog, pe langa poze, sa mai diversific, cu outfiturile stii bine ca nu-mi iese. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa vad ce bunatati ti-ai luat, sper ca te-ai distrat frumos si sa ai parte de timp frumos. Pozele vor vorbi! :*

      Ștergere
  12. Hello,
    I really enjoyed knowing your blog. It's beautiful, well structured, interesting!. I would like to invite you to my "home" as well and hope you feel so well there, as I felt here!

    wishes for much success!

    Aida

    http://cottoncandy-peaches.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  13. Hey Darling,
    Great Blog, really love your Style!
    Are you interested to follow each other? Just let me now or follow me than i follow you back directly :)
    Lots of Love, Anni

    www.missanniaurelie.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Love this kind of posts :) Awesome selection of photos darling!

    Hayfa
    http://www.londonloafers.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Oo chocalat ^^
    lovely insta moment

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  16. Tu mereu ai retete delicioase. :D
    Vreau sa incerc pita. :)
    Pupici si spor la testat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cat mai multe seminte, condimente cu atat mai savuroasa ;)
      Ca idee, in castronul cu faina si gaura mica in mijloc unde statea drojdia, pe marginea lui am presarat rand pe rand in cercuri condimentele cu semintele, doar la cimbru am pus ff putin.
      pupici

      Ștergere
  17. ce gospodina, bravo.arata delicios. te admir

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi plac mult ghetele ! Spor la testat ! :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Super ghetutele, sa le porti cu placere! Ce pofta mi-ai facut cu painicile alea, pe aici prin moldova le zicem turte :D Neaparat fac si eu cat mai curand!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pita in oras, mai mult de cand sunt casatorita, iar turta la tara asa cum le numeam si eu. :)

      Ștergere
  20. The food looks delicious!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Buona la focaccia!!!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  22. Yumm, all my favourite foods, everything looks so fresh, do you grow your own herbs as well? Thanks for your visit hun...I am currently away and will be back to blogging on Friday

    RăspundețiȘtergere
  23. Vai ce ma bucur ca nu sunt singura pe lumea asta care foloseste cozile de la verdeata in mancare! :))))))
    Noroc cu tine ca altfel nu indrazneam vre-o data sa afirm ca mai multa aroma este in codite decat in frunze! :))))
    pupici draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie pai cum sa arunc ce-i bun ;) Welcome in the club, kisses!

      Ștergere
  24. Haa...trebuie sa fac si eu pita bread. Musai!Ca imi ploua in gura cand ma uit la pozele cu a ta. Imi plac la nebunie bocancii aia, as avea si eu nevoie de ceva asemanator. Si colierul m-a lasat fara suflare!:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Sunt foarte bune acele praline, eu tot incerc sa renunt la dulciuri, desi e tare greu, iar pofta de dulce mi-a venit dupa ce l-am cunoscut pe sotul meu, pana atunci nu mancam dulciuri. :))
    Si eu am primit multe lucruri frumoase ziua mea, mereu port cateva ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am primit de ziua mea, nu am crezut ca sunt atat de bune pana cand nu am gustat. In cuplu se intampla sa ne molipsim din gusturi de la partener, ca-i vorba de mancare, stil muzical, etc. :)

      Ștergere
  26. So gorgeous pics honey, love them!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Yummy food and amazing green shoes!!!!
    Kisses honey!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Delicious foods :)

    Would you like to follow each other? Let me know ;)

    RăspundețiȘtergere
  29. Am citit aseara postarea, dar eram mult prea obosita sa mai scriu ceva. Vai doamne da' ce pofta mi-ai facut cu pita aia, trebuie neparat sa fac si eu :X Culmea, nu m-au tentat bomboanele asa cum m-a tentat pita :)) Sa porti totul cu mare placere :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De obicei le faceam simple, asa sunt grozav de bune la gust mai ales calde :) thks xo

      Ștergere
  30. Ce de bunatati! :) Si eu tot pentru gama Floral am optat. :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  31. Felicitari pentru pita picanta cu seminte. Nu-i iese oricui....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zici? e mai enervant sa framanti la un kilogram de faina decat complexitatea in sine. Multi au masina de paine, eu mi-as lua una pentru inghetata si una pentru iaurt.

      Ștergere
  32. Dearest Mihaela, I´m sure your pita was really yummy! You inspired me to bake similar ones very soon because it did this sometimes in the past - seems like I forgot this although I like this kind of bread really. And thanks for showing again your super cool green boots, I can´t get enough from them!

    Hope your week continued as happy as you were on the weekend <3

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  33. foarte frumoase si atragatoare pozele :D imi plac mult ghetele :)
    Sa le porti cu placere! :-* in rest toate sunt minunate :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Ma bucur tare mult ca iti place colierul, iti vine perfect, ce-i drept! Mie imi plac bocancii verzi la nebunie, acum dau un tur al site-ului. :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.