miercuri, 2 decembrie 2015

La Rasnov... Cetate!

Drapel

cetate in septembrie

fortificata

Rasnov, Brasov

ziduri sparte
Miercurea fara cuvinte este o rubrica saptamanala initiata de Carmen unde mesajul trebuie transmis printr-o fotografie sau o serie de fotografii.

Wordless Wednesday is a weekly column initiated by Carmen where the message must be sent through a picture or series of pictures.
xoxo

24 de comentarii:

  1. Superbe fotografii! Cetatea Râșnov este un loc atât de frumos... Iar ție ți-a stat tare bine lângă tricolor. ☺

    Hapy WW, Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce poze frumoase!
    Imi place mult penultima poza :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mandra esti in prima fotografie :) Foarte frumoase fotografiile! Pupici, Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce poze frumoase! Am avut câteva tentative să mergem la Cetatea Râșnov când eram oarecum prin zonă, dar de fiecare dată a intervenit ceva.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunată zonă! Frumoase şi fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  6. Que lugar lindo!
    www.desesperofashion.blogspot.com
    Facebook/Instagram @desesperofashion

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce zi frumoasa! Excelent mod de a petrece Ziua nationala, sunteti de admirat!
    Remarc si aici, calitatea deosebita a fotografiilor voastre, felicitari!
    happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fotografiile sunt facute in septembrie, este mentionat si sub articol prin etichete, Carmen.

      Liuba, imi imaginam ca tin/sustin acel steag. :)

      Va multumesc, Happy WW! xox

      Ștergere
  8. Foarte frumoase fotografiile! De poveste... Ai impresia ca te intorci in trecut, ca o liniste imensa iti inunda sufletul si ca doar natura iti poate reda pacea de care ai nevoie pentru a fi fericit.

    RăspundețiȘtergere
  9. E faina Cetatea Rasnovului, am fost de 2-3 ori si-as mai merge! :)
    Frumoase fotografii, Miha! Pupiiici!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  10. O zi bună să ai !
    Te invit să vezi secvenţe din Parada de la Alba Iulia.
    Parada a fost fotografiată de Ioana.

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoasa cetatea. Parca simti palpitand istoria printre ziduri!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasă zonă,mulțumesc pentru plimbarea oferită!
    O seară plăcută îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cândva aveau și un Mesia răstingit pe un perete...

    RăspundețiȘtergere
  14. Una dintre cele mai frumoase cetati pe care le-am vizitat.
    E frumoasa Romanica. E frumoasa foc! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Cetatea e minunata, as prefera sa nu fie inundata de buticuri. Majoritatea incaperilor erau inchise, arii restrictionate, dar daca se lucreaza atunci o fi de bine.

    Crucea nu am vazut-o, poate mi-a scapat.

    Multumesc de feedback.

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoase foarte fotografiile! Prima imi place mult! :)
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Iubesc postarile tale Miercurea fara cuvinte. Intodeauna ne arati fotogafii minunate!

    RăspundețiȘtergere
  18. In urma cu vreo 2 ani am fost si eu la Cetatea Rasnov. E foarte frumos acolo, dar eu nu am ales ziua potrivita, ca plouase si era noroi la intrarea in cetate. M-am mozolit toata pe cizme :)). Insa o sa vreau sa ma mai duc inca o data, dar cand e vremea frumoasa, primavara sau vara. Chiar mi-a placut acolo. Ai fost si la Dino Parc? :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma bucur, Andrea! Iti multumesc tare mult.

    Ioana, am vazut poze cu el insa nu e o atractie pentru mine, dar mi-as duce nepoteii daca le-ar placea. :)
    Nu stiu cum era acum 2 ani, stiu ca se toot lucreaza, poate drumul nu era pietruit atunci. O raita ii voi mai da si eu, pentru poze de ansamblu, mai ales ca vreau sa cunosc Cheile Rasnoavei mai de aproape. Stii ca poti face acolo mountain bike? Ti-ar surade?

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  20. Wow, super pozele, imi place prima mai ales. :)

    RăspundețiȘtergere

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!